5 om dagen

Måndag igen och en ny arbetsvecka. Vissa kanske inte ser det som jag gör som ett arbete. Men det gör då i alla fall jag och det här är det bästa jobbet jag någonsin haft! Gruvar mig verkligen till sommaren när det här jobbet ska ta slut. Vad ska man göra då? Jobba måste man ju nog i alla fall göra. Men frågan är vart. Ska man söka sommarjobb så måste man snart ta sig i kragen eftersom de flesta ansökningarna ska in redan i februari.

Men det är ett senare bekymmer.


Förr så var jag duktig på att äta mycket frukt och grönsaker. Men sen jag kom hit till Norge har det blivit mindre.
Men ändring på det nu. Minst 5 om dagen!




Kommentarer
Postat av: Owe

Du har en så skön inställning, suvve på vad du än gör och verkar trivas överallt. Löser sig säkert med jobb.Plugga vidare då?

2010-01-26 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0