Update

Igår: Jobbade och stod i fram till kl halv tre. Då fick jag sluta! Var en snabb sväng till några affärer vid Majorstuen och kikade med Märta innan jag mötte upp Eveliina. Vi två traskade hem till mig och jag visade henne mitt hus. Vid sextiden gick vi till Ica en sväng och sen till gymmet för att först sola och sen träna. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på ett pass förrut! Vi var på Zumba och skakade rumpa och det var hur kul som helst!
Ska verkligen gå på det igen! Mys att träffa Eveliina igen. Var längesen sist! Men nu ska det bli ändring på det ;)


Idag: Det är redan torsdag! Och jag ska vara barnvakt hela kvällen idag så det blir verkligen en heldag. Har jag tur så kommer Märta och hjälper mig lite med barnen. Blir en prommis på eftermiddagen, en sväng till Ica och handla lite till middagen och sen till skolan för att hämta K och E vid fyra.

Nu: Ska förflytta mig till köket och börja göra lite lins- och spenatsoppa till mig och bebis.

I morgon: Kommer den här söta tösen och hälsar på mig och hon stannar hela helgen! (Emelie jobbar som barnflicka i Tønsberg)







Emelie och jag i Tønsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0