En rolig sak

Det har varit en riktigt lugn dag idag.. Vi har lekt lite, varit till posten och skickat hem grattiskort till farfar, gått på promenad, hämtat E och K på skolan och lagat mat. Köttpudding. Det konstigaste jag någonsin har smakat. Det såg ut som en raggsocka och smakade typ likadant. Men det var faktiskt ganska gott, haha ;)

Det här var kommentaren jag fick av min syster när jag berättade en rolig sak för henne:
Wiihooo, olabandola, ticklickabickasicka tjoblam.

Den roliga saken var att jag ska åka till Frankrike i maj med familjen här i Norge!! Det kommer verkligen bli superkul! Bo i deras lägenhet som ligger alldeles vid havet i närheten av Nice. Nu har jag verkligen något att se fram emot :)

Ska samla mina krafter nu så att jag och Eveliina kan gå och ragga. Jaa, faktiskt så heter det så. Själva passet alltså. Det är afrodance med insperation från hip-hop. Kommer nog bli grymt kul, hoppas på en massa flås och skratt :D





September -09. Jag vill kunna gå i mina blommiga skor nu!


Kommentarer
Postat av: Christine

Wiihooo, olabandola, ticklickabickasicka tjoblam! De har alltså en lägenhet där... Kul för dom.

Bra att jag läste din blogg förresten, måste också skicka kort till farfar! Får göra det imorgon!!

2010-01-27 @ 19:10:22
Postat av: Linnea

Haha, jaa de har en lägenhet där, hehe ;)

Jaa men gör det! Då blir han glad :)

2010-01-27 @ 21:38:59
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0