Första steget

Hur glad kan man bli!? Fastän det inte ens är min bebis så blev jag överlycklig igår när hon tog sitt första steg i hela sitt liv. Tänk. Första i hela sitt liv. Så duktig den lilla sötfisen. Måste säga att jag verkligen efter de här veckorna som jag har jobbat i denna familj, insett hur det är att ta hand om ett litet barn. Ibland kan det vara skitjobbigt men oftast är det helt underbart. Och inget går upp emot ett glatt bebisjoller.

Gårdagen gick bra.
Bara det att E blev lite magsjuk och S var lite gnällig. Men annars gick den super. Efter att både E och S somnat så gjorde jag och K smoothisar. De blev sååå goda. Så goda att vi blev tvugna att göra oss ett glas till med smoothie efter att vi slurpat upp det första. 


Idag på eftermiddagen kommer Emelie! Blir bara mys ikväll och ganska tidig kväller (?). Pappan här hemma ska ha fest ikväll och jag ska nämligen jobba som upptagare av bebis i morgon när hon vaknar.
(Typ runt 6-tiden? :P). Lite jobbigt men extra cash ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åååååå vad sött :D Tihi...

2010-01-22 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0