Godmorgon

Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Och Märta ligger på golvet och gör sin tvåhundradesitup för idag. Hon är duktig hon! Vi har nyss kollat på världens roligaste film - The Hangover

Igår var mys, vi åt kycklingvingar och poppade popcorn igår och låg helt utslagna i soffan hela kvällen.

Nu ska vi snart trippa upp för trappen och käka frukost, sen på mitt schema står det spinning och kanske hinner Märta och jag gå en sväng på stan också för att köpa en mössa. Sen ikväll blir det barnpassning hos Märta.






Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Christine

God morgon! Vad duktig Märta är! Och du med, med jobbig spinning:)Jag sitter och pluggar för fullt och ser ut över svarta tråden(marknad i dag...). Vill prata med dig på skype snart! Puss

2010-01-09 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0