lugnt som attan

Har varit en riktigt lugn dag idag. Bebis hade jag hand om lite på fm och sen efter lunch var hon på ettårskontroll med mamman så då låg jag och E (som var hemma och var sjuk) i soffan och sov (i alla fall jag :P) När bebis kom hem vid två somnade hon på en gång och sov i två timmar. märta kom på besök på em och vi hade det mys med äppeljuice och ritning med E, vi gjorde ritningsleken och det blev mycket skratt innan middagen..

mötte upp johanna och märta vid sexsnåret och vi gick till ica maxi och köpte lite grejer (äntligen spenol!) och johanna och märta köpte glass på donken.. galna människor som käkar glass utomhus när det är -20 :P
vi gick hem till märta (och johanna ;P) och där blev vi bjudna på världens godaste glass med varma björnbär. sen gick vi ut i lillhuset och myste lite :)
en sak som är tråkigt är att det var sista dagen med johanna.. hon ska ju fara hem till sverige nu och börja plugga den fisen! kommer sakna dig :) men tur att du bor ganska nära så att vi kan hälsa på varandra :)



på vägen hem från märta höll jag på att frysa ihjäl, hur kallt som helst!! men kom hem i alla fall och gick direkt ner på rummet och tände en massa värmeljus.. sitter nu här i min soffa, helt ren och myser. invigde nyss min dusch och den funkar supert ;)

ska på med pyjamas nu och sen krypa ner i sängen och sussa.. hoppas jag kommer sova lugnt i natt.. hade tydligen härjat runt som attans igår när jag sov hos märta :P

natta natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0