måndag igen

Godmorgon! Eller det måste vara mer förmiddag nu tror jag, har ju varit uppe sen klockan sju..
Igår tog jag verkligen tag i mitt liv (för en stund iaf), jag städade mitt rum så det blev skinande rent och sen gjorde jag en riktig kropps-make over. Hårinpackning, ansiktsmask, peeling, fotvård, måla naglarna och allt sånt dära viktigt tjejgöra. Hur härligt som helst.

Gick och la mig i sängen vid kvart över nio för jag tänkte att jag skulle ligga och läsa i någon timme innan jag skulle sova.. men som vanligt så fort jag lägger huvudet på kudden så blev jag så trött.. hann läsa i 20 minuter innan tidningen åkte ner i fejan och det var bara att släcka lampan för mina ögon orkade verkligen inge mer.



Planerna för ikväll var att jag skulle gå på Zumba. Men självklart så är det passet fullbokat så det får bli Pilates istället. Längtar.

Bebis sover nu och jag sitter i soffan och slöar. Efter lunch ska jag, S, Märta och doggen gå på en promenix i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0