pinnen ur röven

Jag tog pinnen ur röven och gick till gymmet. Och det var det bästa jag gjort på länge! Så himla skoj att köra slut på sig själv och jag blev verkligen helt slut, var på något som liknade aerobic och vi hoppade runt som tokar allihopa, efter passet körde jag lite styrka.. rygg och mage. Heja mig!

Dagen har verkligen gått fort idag.. var på en prommis på em idag och det var faktiskt riktigt härligt ute :) Fick med mig Märta också och vi hämtade mina "barn" på skolan vid två.. Sen hem och mysa (och somna i soffan). En bra torsdag helt enkelt.
Kan ni fatta?! Det är redan fredag i morgon! Det var den veckan det.. I morgon kväll blir det barnvakt här hemma och Märta ska vara min medhjälpare. Sen är det min tur på lördag att vara hennes medhjälpare :)

Nu ska jag plöja igenom en massa Iform-tidningar som jag tog med mig hemifrån som inte har blivit lästa av någon. Helt rykande färska. Olala. Godnatt!





(Måste tillägga att mutantblåbär som man köper på ica är hur äckliga som helst, smakar ju bara tvål.. tacka vare blåbär från Sarvtjärn i stugan, det är grejer det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0