Som det ska vara

Jag är så seg i benen idag. Plus att jag tror att jag har sträckt min ena ljumske. Men det är sånt man får ta efter ett box-pass. Träningen igår var i alla fall grymt kul med en massa mjölksyra på slutet!

Just nu sover bebis.. Efter lunch ska hon och hennes mamma iväg och ta svinis-sprutan. (Jag kom på att jag inte har tagit den.. Borde kanske ta den så fort som möjligt innan det kommer en ny epidemi?)

När hon kommit hem ska vi ut på promenad och gå och handla lite till middagen, sen hämtar vi E på skolan.
Ikväll blir det Total Step och sen blir det slumber party hos Märta med CSI!

Jaa. Helt enkelt en vanlig dag för mig som au pair i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0