tillbaka i olso

Nu är jag i Norge igen och det känns hur bra som helst. Fick ett varmt välkommnande av familjen här och det uppskattas verkligen :) Flytta ner i den nyrenoverade källaren fick jag också göra och det är hur fint som helst där! (Bilder kommer..) Middag och race runt i huset var det vi gjorde igårkväll innan alla blev så trötta så vi gick och la oss..


Bebis (som blivit så stor!) sover nu och jag passar på att glutta igenom allt viktigt på internet ;) När hon vaknar ska jag peta i henne lite mat och sen så går vi till Märta och Johanna och hälsar på i bullbaket.
Ikväll blir det en trip till Ikea med mamman här för att köpa lite prylar till mitt rum, bl.a. soffbord och en säng tror jag ;P

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0