Stolthet

Jag har precis gjort något som jag är så himla stolt över. Jag skjutsade mamman och barnen till Oslo S. På ditvägen fick jag lite hjälp vart jag skulle köra men jag körde helt ensam hela vägen hem! Körde lite fel men det rättade till sig tillslut och jag är hemma nu och välbehålld. Jag har världens sämsta lokalsinne så jag är förvånad över att jag kom hem så fort som jag gjorde!

Eftersom allt folk här i huset har gett sig av nu så börjar min helg precis NU.
Men jag tänkte vara lite snäll och städa på barnens rum så att det är fint när de kommer hem. Sen så ska jag storstäda mitt rum för det ligger seriöst dammtussar som är stora som berg här. Så det blir till att ta fram dammsugaren och moppen snart.

Lite senare idag ska jag till gymmet för dubbel-pass. Först spinning och sen blir det pumpning av musklerna på ett skivstångspass. Efter det blir det matlagning och mys med världens bästa Märta!








Kanske dax att städa lite?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bäst att du städar så man inte åker på något astmaanfall när man kommer till dig :D

2010-01-29 @ 12:36:43
URL: http://emelieeriksson.devote.se
Postat av: märta

i love you men du är lite snuskig ibland, haha!

2010-01-29 @ 19:20:41
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0