Underbart

Underbart underbart. Beskrivningen av min helg so far. På fredagskvällen blev det lite brasiliansk dans med Eveliina, hur kul som helst och instruktören var hur söt och duktig som helst ;) Cocktailbäret på glassen den dagen var middagslagning hos Märta. Världens bästa kockar måste jag säga att vi är. Grymt god scampi blev det tillslut.

Igår så tog jag en sväng på löpbandet på gymmet, rusade i 40 minuter och det var det bästa jag gjort på länge. Lite styrka på det och så var dagens träning gjord. Mötte Emelie vid bussen som kom till Oslo den här helgen med! Hon har nämligen ett litet uppdrag hon ska på idag.. heheh

Det blev dusch och myskläder på och sen fixade vi lite middag. Det blev ädelostfyllda kycklingfileér, baconinlindade sparrisar och smörstekta champinjoner. Lite lyx eller vad?!

Mangosmoothie, popcorn, Sommaren med Göran och Along came Polly och kvällen vad fulländad.

Havregrynsgröt till frukost idag.
(Vilket jag för övrigt har ätit till frukost varje dag i säkert 4 månader nu.) Alltid lika gott! Sen slapp i soffan i några timmar för att ladda upp till spinningen som börjar om 1,5 timme.

Ikväll så blir det mys- och spakväll med Märta och vi ska se den bästaste filmen i världen. Braveheart!





Lyxmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0