305

För 305 dagar sedan kom jag till Norge för att börja jobba som barnflicka. Började jobba i Billingstad hos en familj, men stod inte ut där mer än någon månad. Bytte till världens underbaraste familj i Oslo som jag kommer sakna under mitt sommarlov!

Även fast jag har haft mina motgångar ibland så är det här något av det bästa jag gjort i hela mitt liv. Det har hänt mycket som jag är så glad över. Idag drar jag mot Sverige och det bara pirrar i magen utav lycka! Har väntat på det här allt för länge nu känns det som, men äntligen är dagen kommen!




Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du har det bra i Sverige!!!

Alla vi i Ockelbo väntar på dej. Hoppas vi inte får vänta lika länge som prinsessan fick vänta på sin prins. Sköt om dej och du får massa kramar tills vi ses..

2010-06-29 @ 20:14:20
Postat av: Christine

Hejsansvejsan din gamla galosch! Var håller du hus nu för tiden egentligen? Kommit hem till sköna Ockelbo? Längtar efter dig! Och förresten bäst du hör av dig om jag ska köpa nåt till dig här borta. Och om fortfarande converse önskas, färg och storlek?

puss och kram

2010-07-04 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0