Ut med båten

Igår var härligaste kvällen på länge. Jag följde med Märta och hennes värdfamilj ut på en båttur. Jag blev blöt, jag drack te, bara njöt av livet och solen och hade det jättemysigt!

(Gjorde kväller lite för sent igår också men somnade lycklig och med ett leende på läpparna.)


Har fått mycket gjort idag. Tvättat en massa sängkläder, storstädat källarvåningen, bakat grymt goda muffins, handlat och pratat med sötaste lillasyster. Klockan fem blir det pannkaks- och soppmiddag och sen så går vi allihopa till grannen med muffinsarna och tar ett dopp i deras bassäng!















































IMORGON DRAR JAG TILL SVERIGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0