Dripp dropp

Torsdag idag och snart helg! Dock blir det barnvakt för mig i morgon kväll, men annars så är jag nog fri från jobb resten av helgen...

Det har varit hur fint väder som helst hela veckan, solen skiner som bara den och snön börjar smälta. Mycket bra för jag vill ha vår NU! Kommer bli så härligt att inte behöva sätta på sig en massa kläder så fort man ska gå ut.. Vill också ha vår nu så att det kan bli sommar snart. Längtar så mycket...






Roliga tjejer vi var igår då. Satte på en film vid kvart över nio och vid tio sov båda två. Haha men vi hade det mysigt ändå. Nu så ska jag gå upp och ta upp en galen bebis. Sen kommer Märta hit på lunch och efter det ska vi ut i solen. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0