GODMORGON!

Upp och hoppa klockan åtta på en lördagmorgon efter ca 4 timmars sömn.. inte illa va!?

Lite uppdatering från igår:

Hela Oslo var en enda dimma. Riktigt trist. Men det blev i alla fall en powerwalk med vagnen på eftermiddagen. Vid fyra smet jag iväg till gymmet och körde ett pass spinning och sen så gick jag iväg till Märtas hus där jag var bjuden på middag. Vi käkade räkor, och då menar jag RÄKOR. Har nog aldrig sett så mycket räkor på en och samma gång. Gott gott! Märtas mamma kom igår hon med, myys!

Men varför är jag då vaken nu? Jo, jag och Klingarna ska iväg på lite äventyr. Blir Holmenkollen och Karl Johan. Så idag ska vi vara lite turistiga. Sen ikväll så ska jag vara DJ. Wow wow, blir nog en spännande dag ska du se.

See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0