Min busunge

I natt så har bebisen nästan inte sovit någonting.. hon har vaknat varje kvart och skrikit som en galen gris. (Tur att jag inte jobbar nätter kan jag säga..) Så hon fick alltså lite sovmorgon idag och hon vaknade nyss...

Idag är det ju fredag! Wihoo, den här veckan har gått grymt fort! Det blir jobb hela dagen idag för mig, ska nämligen vara barnvakt ikväll åt de små trollen. Blir pizzabak och mys.

Nu ska jag gå och göra lite gröt åt lillfisen och sen så ska vi mysa.. och det kanske blir en promenad på förmiddagen idag?!




Ibland blir jag galen på ungen. Men ändå är hon så söt och hon är min lilla busunge!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg nu..shit vad långt hår du har fått unge :O :D

2010-03-05 @ 21:15:44
Postat av: Ida

Såg nu..shit vad långt hår du har fått unge :O :D

2010-03-05 @ 21:15:52
Postat av: Linnéa

haha jaa det kanske jag har! ska spara det nu ;)

2010-03-05 @ 23:42:21
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0