Spontant är det som räknas

Jag skulle egentligen ha en lugn kväll och gå och lägga mig tidigt idag eftersom jag sammanlagt fått runt 6 timmars sömn de senaste två nätterna. Men eftersom det är så att när jag och Johanna väl har kommit på någonting så går det inte att ändra på, det spelar ingen roll hur trötta vi är.
Så vi bestämde oss för att dra in till Sandviken för att äga dansgolvet så det var bara att ta på partykläder och så tog jag bilen och plockade upp Johanna och så körde vi in till Sandviken!

Vi har nämligen kommit på att det är dessa spontangrejer som verkligen är hur roliga som hels. Jag hade i alla fall en grym kväll för fick träffa en massa folk som jag inte sett på länge och samtidigt dansa loss, haha!

Fast jag kan säga att jag är trött nu. Och då menar jag verkligen T R Ö T T.
En sak som ska bli så skönt är att jag ska sova i min säng. MIN SÄNG som jag inte har sovit i på ca tre månader. Gissa om jag kommer sova gott!?

Den här lappen hamnar i alla fall på dörren för nu ska jag starta min skönhetssömn.

GOD NATT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0