This is me

Hej alla glada! Tisdag idag och det verkar som om solen tittar fram lite. Härligt!

Jag har varit vääääldigt effektiv nu på förmiddagen: Har städat, diskat, tvättat, skypat och bakat. Är jag inte duktig? Haha.

Snart kommer Märta hit på lunchdate, sen blir det prommis. Kanske till sportaffären och kika på ett underställ?

Lillfisen här har fått sig en öroninflammation, stackarn. Så ska spruta in lite medicin i hennes mun nu snart.. Får se om jag får i henne något.. Det ska tydligen smaka apa det där...


Jaa och så här ser jag ut idag:

 





Mysigaste tröjan ever...


Kommentarer
Postat av: Christine

Snygg som alltid :) Väldans fin var tröjan med!

2010-03-09 @ 14:06:58
Postat av: eveliinaaaa

weeeei sån trøja har jag med :D weeei

2010-03-09 @ 14:19:41
URL: http://e.ylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0