Unnecessary

Ja, då har man fått mat i magen igen då. Mästerkocken (d.v.s jag) var i farten idag och det blev lax och ugnstekta grönsaker. Namma namma var det. Idag så har det varit en riktigt seg dag kan jag säga. Vaknade i morse av hatsignalen från Märtas mobil och ville bara dra täcket över huvudet och sova hundra timmar till. Men ikke. Upp och hoppa!

P.g.a. ett punkterat hjul så var jag tvungen att ta sommarvagnen idag på promenaden.. som liknade en rullstol? Vi gick i alla fall först till Märta och sen gick vi allihopa därifrån till vårt kära ICA där jag handlade diverse mycket viktiga saker. (Eller inte.) Känns som den här dagen är den onödigaste på länge.. vilodag från gymmet ikväll också. Vad ska man då hitta på? Fast det blir nog inga problem för mig, har nämligen typ hundra kilo tvätt att ta reda på. Kul dag.

Förresten. Igår så fann jag en ny vän...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0