It's close

Nu längtar jag verkligen hem. Jag kommer ha fullt upp när jag kommer hem, men vem har sagt att jag ska på semester liksom? Det var ju nästan tre månader sen jag var hemma sist och jag ska hinna ta igen all den tiden på typ en vecka. Det blir lunchdejtar, party, mys med familjen, kompisar, äventyr, barnpassning, promenader (jag saknar dig Östby!), stugan och mat. Jag och Märta har faktiskt gjort listor på allt som vi ska stoppa i oss när vi kommer hem. Så MAMMA bered dig på att tillbringa lite extra tid i köket, haha.

Nu är det verkligen nära också, onsdag i morgon och sen på torsdag så drar vi.
Borde kanske börja fundera lite på vad jag ska stoppa i väskan?  

Men ska hinna jobba lite till innan jag får påsklov. Idag på eftermiddagen ska vi pallra oss ut i regnvädret för det är öppna förskolan som gäller. Träning ikväll och sen pyjamasparty hos Märta.

Hoppas ni får en toppen tisdag idag!




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dej stumpan .ville bara säga att ärtsoppan är kokt och surdegsbrödet äe bakat. Pussar och kramar

2010-03-24 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0