Packat och klart

Nu är jag riktigt stolt. Har packat allt som ska med hem till Sverige. Riktigt bra jobbat, men hade nog inte klarat det utan bland annat den här... 





Jag har alltså packat nu på förmiddagen. Känns bra att ha det gjort fastän vi inte åker förrns i morgon eftermiddag. Men jag brukar ha en tendens att packa i sista sekunden så jag tänkte jag skulle bryta den trenden idag, haha.

Städgubben kom precis så nu börjar han väsnas med dammsugaren så att bebisen kommer vakna.. fastän han är den sötaste gubben jag någonsin sett så hatar jag honom just nu. Hon hade gärna fått sovit i i alla fall en halvtimme till. Men men.

På eftermiddagen blir det en sväng till mataffären och sen så tar vi en promenad till skolan och hämtar barnen.
Blir nog barnvakt ikväll också.. och efter det köttning på gymmet!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är det verkligen nära tills du kommer jag längtar jättemycket vi ses snart...

2010-03-24 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0