Effektiv eller vad!?

Ojojoj. Idag händer det mycket. Jag har:

Varit till frisören i tro om att det var drop-in från klockan nio. Självklart var det inte det men som tur var så fanns det en tid vid halv elva så fixade frillan då istället. Och jag säger bara en sak: Guuu vad skönt.

Hälsat på mormor. Alltid lika mysigt.

Tränat. Beach 2010 här kommer jag!

Duschat. Den hittills bästa saken på denna dag.  

Städat typ hela huset. Vad gör man inte för att göra sin mamma glad?! 

Tvättat. Har insett att jag måste köpa nya kläder, haha.

Lagat mat. Eller lagat och lagat. Bredde en macka.

Pratat med systrar i telefon. Lugnt om jag lånar din tröja Lovisa?? 

Och just nu så öser snön ner här i Ockelbo. Blä.


Jag ska bara fixa i ordning mig lite nu och sen så åker jag först in till Sandviken och träffar mina bästa tjejer där och sen drar vi vidare till Gävle och käkar middag. Kommer bli så kul!






Kommentarer
Postat av: Christine

Åh, vad fint det blev!! Kort och skönt :)

2010-03-30 @ 21:34:28
Postat av: okänd

vilken fiin tjej då =)

2010-03-31 @ 01:47:32
Postat av: Johanna

Superfiiint linnéa ;) vi hörs!

2010-03-31 @ 19:55:47
Postat av: Emelie

Nämen, har du klippt dig :) Jätte fint verkligen!

2010-04-01 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0