Mosterdag

Har verkligen haft fullt upp idag. Tränat, haft frukostdate och planerat inför en späääännande resa i höst. Sen så efter att Erik slutat skolan så drog jag, Lovisa, Erik och Klara till Sandviken för en moster-dag! Vi tuggade äckliga tuggummin (eller var de goda? haha) och dunkade musik in till badhuset. Plaskade runt i några timmar tills vi var helt slut och sen blev det käk på donken innan vi åkte hem igen. Det har varit superkul och vi har skrattat. Det kan liksom komma vad som helst från en 6-årig mun. Haha.

Är tröttare än tröttast nu så ska slänga mig i soffan och slappa och ska verkligen försöka att inte somna. (vilket jag inte tror kommer gå så bra, haha.) Fast först ska jag slinka in i köket för mamma bakar bröd och det luktar nam nam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0