Fru Linnéa

Pappan här i familjen sa precis innan han åkte idag att i hans nästa liv så ska han gifta sig med en tjej som har varit au pair. "Du kan ju redan allt som har med ett hushåll att göra, hålla reda på en åttaåring, en sexåring och en ettåring samtidigt som du lagar mat, städar och fixar. Och du är så ung. Du måste vara en helt perfekt fru." Haha. Jaa känns faktiskt som om jag verkligen kan det här med att vara "mamma" nu.
Kände mig lite extra duktig idag också. För tror inte det är alla 20-åringar som bakar bröd, viker tvätt och dammsuger runt halv tolv på en fredagkväll... Men det är mitt liv just nu och jag gillar det. Haha.

Kvällen har för övrigt gått bra. Det blev pizzabak, en massa bus och en massa popcorn. Helt okej fredag så att säga. Och det är inte förrns nu som jag kan sitta med ro i soffan och känna att det äntligen är helg.. så NU alla fans så är det HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0