And now it's over again

Jag har haft en toppen helg! Men det blev lite mer jobb än planerat.. natten mot lördag så ringde pappan vid 01.00 och sa att han ville vara kvar på festen han var på lite till och undrade om det var okej.. Så det blev så att jag passade lillan hela natten och sen på morgonen också. Men vad gör man inte för lite extra kosing! haha

Igår blev det lite (?) shopping och så lekte jag pt och körde ett mördarpass med Märta på gymmet. Kycklingvingar, smoothie och filmmys bjöd kvällen på. Vi somnade som vanligt lite tidigt kanske.. haha men vi var visst lite trötta. Idag tog vi oss ut i solen. Satt på altanen här hemma och stekte lite. Och det verkar ha funkat för mitt ansikte kokar nu, haha. Nu är det dax för lite skypeprat för min del. Hörs i morgon!




Kommentarer
Postat av: Gp

Gullig mössa :)

2010-03-10 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0