What's wrong?

Märta och jag tog Priusen här hemma och tog en sväng till Sandvika Storsenter bara för att kolla lite nu på kvällskvisten.

Kolla?!

SJÄLVKLART och som vanligt
kommer jag hem med typ hundra påsar känns det som. (Jag som bara skulle köpa en halsduk.) Haha, jag blir så trött på mig själv. Men när jag kom hem och visade och klagade över vad jag hade köpt så sa mamman här i familjen att man mår bra av att shoppa. Och jag vill ju må bra. Så därför ska jag inte ha dåligt samvete för det här, haha.

Nu blir det snart på med pyjamas och krypa upp i sängen och kolla lite på tv.

Natta.






Kommentarer
Postat av: Christine

Visa vad som finns i!!!

2010-03-23 @ 12:12:43
Postat av: Christine

Visa vad som finns i!!!

2010-03-23 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0