Ajsing

Jag som trodde att mitt halsont skulle vara borta idag. Men nej. Nu är det då värre än värst. Kunde nästan inte prata i morse för att det gjorde så ont..
Nu när jag har ont i halsen så satsar jag på att börja min karriär inom tedrickande. Det ska ju tydligen vara bra för halsen.
I hela mitt liv så har jag nog druckit ca en fjärdedels deciliter te. Jag hatar det verkligen. Men idag var jag bara tvungen att dricka. Och med 100 kilo honung och mjölk så gick det ner, och det var faktiskt gott! Så nu är jag stolt. hehe

Verkar som om det kan bli ganska fint väder här idag så vi ska ta oss ut med vagnen och utforska lite nya vägar. Blir nog också en sväng till Frognerborgen för att åka rutschkana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0