Soonsushisoon

Äntligen slut på denna arbetsdag, kom precis ner till mitt rum och ligger nu och myser i min soffa.
Härlig känsla kan jag säga.

Fick mycket trevligt besök idag på förmiddagen...av Märta såklart! Vi båda var så himla trötta så vi låg bara framför tv:n och latade oss medans bebis sov.. Men sen så tog vi oss i nackskinnet och gick och köpte jordgubbar!

Jag har gjort en sak idag..
Jag har beställt biljett till Göteborg! Drar dit en sväng och hälsar på syster Christine! SKOJ SKOJ SKOJ!
Så på torsdag rullar jag iväg med bussen och är där vid lunchtid.. och då mina vänner är det SUSHI som gäller. Ni kan inte förstå vad jag har längtat efter det.

Vi ska bara mysa och göra roligheter ända fram till söndag. Då jag åker tillbaka hit till Oslo för att ladda upp inför måndagen då det äntligen är syttende mai. Vet ni inte vad som händer här i Norge då får ni ta reda på det själv.







Det är alltså hon till höger jag ska hälsa på. Och ja, vi kan vara seriösa vi också, men bara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0