Tummen upp för måndag

Tillbaka till den seriösa vardagen i Oslo.
Det bara sprätte i kroppen i morse när jag gick från Märta, var/är så glad på något konstigt sätt. Men nu är det dags att arbeta. Dagen har hittills bestått av:

* Storstädning av de två största barnens rum. Välbehövligt kan jag säga.
* Tvättning av massa kläder.
* Rusat runt i hela huset och plockat bort en massa småprytlar.
* Telefonsamtal till två systrar och en mormor. En mormor som fyller 82 år idag!
* Städning och rensning i kylskåp och skafferiet.

 
Nu ska jag steka på min och bebis omelett och så ska vi käka lite. Efter det blir det powerwalk ute i det fria och så ska vi dra en repa på ICA och handla mat. Bulgur och köttfärssås ikväll och sen träning! 


 


Kommentarer
Postat av: Eveliina

lycka till för dagen:D hahah men ey en sak, hur ska ni fira helgen ?

2010-05-10 @ 12:08:11
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0