Gahhhhh

Nu vill jag slå någon riktigt hårt.. hade skrivit ett inlägg och så cp:a min dator upp sig så allt försvann.. uhh. Tre djupa andetag och så börjar vi om på nytt...


Nu har jag landat i mitt rum. Blev en lång dag idag men inga problem för mig, hade kunnat jobbat dygnet runt här (okej, kanske inte men typ) för min värdfamlij är bäst! Man blir ju liksom inte bara lite glad när både mamman och pappan talar om för mig att de tycker att jag gör ett så bra jobb. Jippi!

Nu ska jag packa. Har noll koll på vad jag ska stoppa i väskan, men jag har 9 timmar på mig så borde ju få ner någonting i alla fall.



Bilder från idag. Nu är det snart sommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0