Mysigt i Cannes

Självklart så vill man ju ha fint väder när man åker på semester, men tji fick vi. Visst har vi haft sol. Den har ploppat fram lite då och då och när den har varit framme så har den verkligen stekt. Men vi har inte direkt legat i en solstol och pressat hela veckan. (MEN OBS! JAG HAR FÅTT LITE SOLMÄRKEN!) hehe

Vi har haft det hur mysigt som helst i alla fall och här kommer lite bildbevis på att vi inte har haft regn hela tiden..




Ja. SOL.



Min blivande man för er som undrar...



The beach. Och här kommer det vara proppat med folk nästa vecka kan jag säga för då är det filmfestival här!



Sool.



Italiensk glass. Ja den var god. Typ den godaste i världen.




Oo så gött.



Den obligatoriska morgonpromenaden och baguetten.



Ute på tur.



Utsikt från min balkong.


Vi far tillbaka till Norge i morgon. Så see ya där. Och jag längtar faktiskt, för jag har fått en ny säng! woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0