28

Nedräkning pågår numera nästan dygnet runt i min hjärna och det här ser bra ut.
28 dagar kvar i Norge.

Tro inte att dessa resterande dagarna kommer gå långsamt. Här är det något inplanerat hela tiden.

Var till gymmet idag och köttade. (Och kan bara säga att jag har ont i mitt främre smalben.)
Vår belöning för att vi var så duktiga var en sväng i bastun, och vi kom nog underfund med att vi inte skulle ha en chans i bastu-VM, i alla fall inte jag...
Märta och jag har bestämt att vi ska bli stamkunder på gymmet nu tiden fram till jul. Och detta är inte bara något vi säger, vi SKA verkligen.

Nu ska jag göra något som jag inte har gjort på flera månader känns det som.
Jag ska gå till Märta för att ha tisdagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0