ÄNTLIGEN

och det med STORA bokstäver. Har suttit i 5,5 timmar nu och skrivit om cellandning gener tensider mitokondrier ribosomer massa massa massa så nu är jag helt död i hjärnan. FYFASEN vad skönt! Det var nämligen det sista jag skrev på den kursen och det är jag redigt glad över kan jag säga. Nu kan jag bara ta det lugnt och njuta av de sista 39 dagarna som jag har kvar här..!

Äntligen är det helg också! Barnvakt ikväll här hemma med tacos och glass. Sen tidigt i morgon så drar vi på jente-tur till Sverige för att shoppa! Sen utgång på kvällen. kul Kul KUL!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åå jag vill också till Sverige och shoppa :( haha

2010-11-12 @ 20:35:56
URL: http://cissinorlander.blogg.se/
Postat av: Eveliina

gumman kämpa på med pluggandet.. kan säga att jag fan har samma skit som dig.. som du skrev om för ett tag sen på bloggen.. att du somnar när du börjar plugga.. åååhhh ska köpa koffein piller i swe när jag kommer under jul.. är du i Göteborg nägot då??? seeeeees ? älskar att du hänger & ska flytta? dit !!! Göteborg är såå fucking bra !! Säg till om du vill ha lite homes.

2010-11-13 @ 17:23:25
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0