Degigt

Vaknade i morse av att jag var skiträdd. Trodde att det var en man under sängen som skulle ta tag i mina fötter när jag hoppade ur sängen och så trodde jag att den där jäkla flickan i Psalm 21 stod utanför min dörr.. måste nog ta och sluta kolla på skräckfilmer för evigt för jag skrämmer upp mig själv som en gris.

Eftersom gårdagen var helt värdelös (förutom de sista timmarna på dygnet) så tänker jag att jag skulle göra något bra utav denna dag, så nu är det värsta bageriet här. Håller på och bakar massa gött bröd som jag och Märta ska äta till lunch.

För övrigt så längtar jag så häääääääär mycket till i morgon.





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 08:36:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0