nu busar jag allt!

Linnea har fått städmani och skrubbar sitt rum med badrumsspray så då passar jag på att smyga mig in här och lämnar ett litet avtryck!
Igår tog vi en långpromenad med min värdfamiljs hundar när vi slutade jobba... och snacka om att det blivit kallt här! Sibirisk vinter for real alltså! Brrrrrr! Efter den pärsen festade vi loss på ett stort lass av världens godaste sushi;
..och efter maten totaldäckade vi i soffan som ett gammalt gift par! Kul tjejer!
Imorse vaknade vi superförkylda så dagen har i princip bara bestått av film och varm choklad. Med undantag för en långprommis med dogsen innan frukost.
Nu ska vi åka och köpa bakplåtspapper.. ikväll väntar pepparkaksbakning med kidsen i Linnéas familj. Pax äta all deg!!
TJOHO SKOTERSKO! / Märta Fjärta

Kommentarer
Postat av: Eveliina

låååter super mys. Ta hand om er

2010-11-27 @ 18:11:45
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0