Tjo!

Idag har det varit en sån där dag som har varit så seg med ändå har den gått fort. Fick mig en morgon-promenad från Märtas hus i morse. Svart som i natta var det och självklart så trampade jag ner i världens gegghål på vägen hem så mina skor är numera bruna..

Lämnade lillan på dagis och vid 10 befann sig Märta och jag på gymmet (!). Blev ett styrkepass + bastu-VM. Vi ville testa hur de gör i Finland så vi satt där tills vi höll på att flyta bort...hehe. Sa även upp mitt gymkort.. uhh sorgligt.

Sen blev det:
Te-lunch + filmmys. (Fast jag egentligen skulle plugga, fy på mig!!)
Hämtning av en överlycklig bebis med massa sand i ansiktet.
Lax-middag.
Och nu SKA jag plugga.




Kommentarer
Postat av: Christine

Går det bra att plugga?

2010-11-04 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0