Nattning av tre små barn

Jobbade lite extra idag för föräldrarna tog sig en sväng till biografen.
Nyss, efter lite motstånd, fick jag ner sista barnet i sängen. Dagen i övrigt har inte bestått av så särskilt mycket, har haft min bok upptryckt i trynet i princip hela dagen. Kör stenhårt nu denna vecka, sen får jag äntligen lite lugn och ro... Jojustja, gjorde supergod mat idag, hela familjen älskade det!
Specialare kyckling a la Linnéa med sötpotatis och citronpepparsås.
Vilken kock jag är alltså, hehe.

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och äntligen få höra lite örongodis!
I morgon är det onsdag, SNART HELG!!




Kommentarer
Postat av: Christine

Hejsan! Vad bra att du kör hårt med plugget, det var sista veckan nu va?



Ser fram emot att bli bjuden på den där utsökta maten nån gång... ;)



Vi ser också fram emot besök här nere i göteborg, imorgon invaderas vi av ma-pa-lo! Ska bli skoj, synd att inte du är här bara...



pusspusskram

2010-11-10 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0