16 timmar blev det visst..

Har verkligen haft fuuulllt upp hela dagen idag! Började jobba 6.20 och slutade 21.30 så det blev verkligen en heldag. Men jag är glad ändå. Man kan ju inte bli annat än glad när man har så söta barn omkring sig här i huset.. Nu ligger jag i sängen och vilar för första gången idag, och jag kommer snart somna med ett leende på läpparna.

Måste bara göra ett snabbt inlägg om att jag och Märta är hur bra som helst. För nu har vi kommit igång med träningen igen. Minst 3 ggr per vecka ska vi träna och vi har redan uppfyllt det kravet denna vecka! Så nu ska vi köra stenhårt fram till jul så att vi kan frossa i knäck på julafton.
Slumra!
Lillan kastar löv och ropar sånger.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Hej sötnos;)

Har du verkligen tid att skriva blogg när du har så mycket att göra? :) Hoppas du har haft en bra dag och att du inte stressar ihjäl dig! Saknar dig!

Puss

2010-10-14 @ 15:29:18
Postat av: lovan

haha kul

2010-10-15 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0