Drippppppp

Regn. Regn. Regn. Det verkligen öööser ner här. Trött jag blir då. Har kommit underfund med att jag nog har drabbats av kronisk trötthet, är trött hela tiden och så fort jag ska lägga mig och plugga så somnar jag. Klarar knappt av att sitta och läsa heller så jag måste stå upp och läsa... vilket problem jag har...haha.
Men nu blev jag faktiskt lite pigg för jag blev glad! Har nyss bokat bord på fredag till mig, mina systrar och min vän på The Nighthawk Diner i Grünerløkka. Blir najs med restaurang och förhoppningsvis utgång efter det!
Nanny-Linnéa måste nu ta tag i saker och ting, dags att åka och hämta barnen. Och ja, jag tar bilen tack!

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej!! Här i Göteborg har det också regnat hela dagen... Jag tror nog att det där med tröttheten måste vara ett släktdrag! Jag hade föreläsning hela em och fick verkligen kämpa(typ hålla upp ögonlocken med fingrarna) för att inte slumra till :)



Men vad kul det ska bli på fredag då!! Längtar!



Kramkram

2010-10-27 @ 19:09:03
Postat av: Christine

HA! http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article8023174.ab

2010-10-28 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0