En massa grejer

En massa plugg, en massa barnvakt och världens härligaste springtur bland höstlöven. Det var min söndag det.
I morgon börjar en ny vecka, kommer antagligen ha fullproppat schema hela tiden och det gillar jag så att tiden går fort! Är så sjukt hungrig nu men orkar inte gå upp och äta något så jag ska istället borsta tänderna för att få annat att tänka på. OCH eftersom vissa är så sega och sover nu (?!) så får jag väl gå och lägga mig också.

Säger bara fy fan för mitt rum. Det har verkligen blivit invarderat av spindlar. Nyss kom en neråkandes från taket på sin spindeltråd och den stannade rätt framför mitt ansikte, gissa om jag blev rädd....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0