Gurkan räddade mitt liv

Det har varit en hektisk dag idag.. var uppe vid sjutiden och fixade matpakken och frukost till familjen. (ja, ibland är jag snäll!) Sen så lämnade jag lillan på dagis, var ut och sprang med Märta, dusch och smoothielunch. Sen en massa skrivande på min labbrapport (som nu är klar, jippiiiii). Och sen räddade en gurka mitt liv, lilla S stängde nämligen in mig i kylrummet och drog sedan ut en låda alldeles vid dörren som gjorde att jag blev instängd. Fick lite smått panik där ett tag men sedan så tog jag det första som jag såg i kylrummet som var långt och det var en gurka. Fick ut en liten del av armen genom dörren och kunde då med hjälp av gurkan stänga igen lådan så att jag kunde öppna dörren. Haha. Haha. Ibland så undrar man vad hon får för sig.. gjorde hon det med mening? Man skulle kunna tro det. Men jag ska nog hämnas...

Nå skall jeg gå og pusse tennene. Så vi sier vel natta da. NATTA!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att du kom ut!! Annars hade du iallafall haft gurka att äta om du skulle ha blivit instängd länge..Hihi.. Va bra att du har klarat av en till del i ditt pluggande. Nu ska jag också sova, slumra.

2010-10-19 @ 21:06:54
Postat av: märtis

hahahahahhaa skönt!

2010-10-20 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0