Hej jag heter Askungen

Medans andra är ute och roar sig just nu så sitter jag här själv på mitt rum. Känner mig som Askungen, utnyttjad och sliten. Idag har jag jobbat från 10-19, direkt efter middagen så gick jag ner till mitt rum och råpluggade i någon timme och nyss har jag avklarat ett delprov (pluggar nämligen naturkunskap på distans om ni inte redan visste det).

Hahah vilken rolig lördagskväll!

Det här har varit den tråkigaste lördagen i hela min livstid tror jag. Nästan så att man ska gråta en skvätt.
Morgondagen blir inte så särskilt kul den heller, har klockan på ringning så att jag ska hinna med att göra en 4 timmars lång laboration, sen blir det jobb från 15-19. Oj vad jag längtar. Inte.

Kommentarer
Postat av: Christine

Vad duktig du är som kämpar med jobb och plugg! Men du behöver inte känna dig ensam med att ha en tråkig lördag för själv satt jag på röven från 10 till 22 och pluggade, fast nån liten rast för mat och promenad förstås... Men det är bara och se framåt, tex till din födelsedag! Hoppashoppas Carro och jag kan komma då!!

Puss och kram och kämpa på idag med laborationen!

2010-10-17 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0