Mindreäntvåmånaderkvar!

Igår var det exakt två månader kvar tills julafton. Det betyder att jag hemma i Ockelbo om mindre än två månader. Det är sjukt vad tiden går fort! Har grejer att göra hela tiden känns det som, därav den snåla uppdateringen på denna blogg. Men jag ska försöka att bättra mig lite på den fronten.
Var på snabbvisit i Göteborg i helgen. Mysigt som alltid. Fast det var inte så mysigt på lördagen mellan kl 8.30-16.10 då jag skrev högskoleprovet. Gissa om min hjärna var död efter det... Belönade mig själv med glass och mys resten av helgen.
Klockan är redan över tre nu, och vad har jag gjort idag? Jo, fixat frukost och matpakken till barnen, lämnat en sötnos på dagis, handlat LITE mat (som vanligt drog de norska kronorna iväg...), läst en massa om kroppens funktioner och tvättat ton med kläder. Nu ska jag gå iväg till skolan och dagis för att hämta barn. Sen blir det hemmagjord-McDonalds till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0