3 dagar kvar

Lilla bebis har fått väääärldens ögoninflammation. Hennes ögon är helt igengrodda och hon ser nästan ingenting för hon är så svälld. Stackars liten. Och stackars mig som antagligen kommer bli smittad av henne. Känner inte riktigt för det just nu. Får verkligen inte bli sjuk.. För denna vecka händer det grejer ska ni veta.

På torsdag kommer nämligen min största storasyster Caroline och hälsar på! På fredag kommer min mellan storasyster Christine och hälsar på! Kommer bli så himla kul att få besök utav systrarna över helgen!! LÄNGTAR! Men det roliga slutar inte där om ni trodde det.. På fredag blir jag nämligen ett år äldre. Och har nu insett att det är 21 år jag fyller. Sist jag fyllde så bodde jag i den dumma norska familjen men nu bor jag i den snälla norska familjen så hoppas på att min födelsedag blir roligare i år. Haha.

Så nu har jag alltså 3 dagar kvar utav mitt liv som 20-åring. Så ska njuta lite extra nu med en kopp vanilj-te (love it!) och lite annat smått och gott.

































Caroline, Christine och jätten Linnéa.


Kommentarer
Postat av: Christine

Ja, snart kommer vi!

2010-10-27 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0