Vi sprang o vi sprang

Det har varit en riktigt härlig dag idag, jag har haft något att göra i princip hela dagen. Dagen började med att jag fick världens största puss och kram av bebisen, och vid frukosten så fick jag en liten sötnos i knäet. Inget man klagar på direkt!
Var ut på en lång och härlig höstpromenad på förmiddagen med en söt kompis och en söt hund. Sen har dagen rullat på med mathandling, hämtning av barn, middagslagning (gjorde seriöst den godaste thaisoppan jag någonsin har smakat!). Sen skedde ett under. Märta och jag tänkte skita i träningen ikväll men så pallrade vi oss ut på en härlig springtur i Frognerparken. Det var längesen kan jag säga och det var den bästa grejen som har hänt på länge! Duktiga oss! Får se om vi kan gå i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0