Äckel-spindel

Man kan vakna upp på olika sätt på morgonen. Idag så vaknade jag som vanligt av alarmet halv åtta. Eller vaknade och vaknade, det kändes som om jag gick i sömnen för jag var så trött.. men jag kom upp ur sängen i alla fall. Trodde aldrig att jag skulle bli pigg. Men då. När jag står framför spegeln, så ser jag den. VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL som kryper längs med väggen på andra sidan rummet!! Och då kan jag tala om att jag vaknade. Jag blev så rädd och hanmade i chock men efter ett tag så kom jag på mig själv och tog en tidning och smackade den. Jag tog ett bildbevis, men smart som jag är så råkade jag radera bort bilden och spindeln ligger nu ute i soptunnan. Men jag lovar att den var stor. Haha. Det var min morgonhistoria. Nu ska jag ut och åka tåg.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0