Bildbevis

Okej nu har jag det. Ett bildbevis. Igår när jag som bäst satt och myste i soffan så ser jag den, en spindel som springer över golvet. (Den andra på bara två dagar!!!!) Gav av ett skrik och sen hade spindeln bara en och en halv sekund kvar att leva. Spindeln kom från samma ställe som den andra så jag tror allvarligt att de håller på att bygga bo under min soffa. Soffan väger ton så Märta kommer hit idag och hjälper mig flytta den så vi kan undersöka spindel-saken lite närmare.

För er som är lite uppmärksamma så ser ni att det är ett litet märke till höger om den mosade spindeln, det är rester sen gårdagens spindel. (haha)

Tametusan så är det onsdag idag också. Nu ska jag sätta igång och vika tvätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0