Det luktar brännt fett...

Jag är verkligen ett praktexemplar på en person som inte kan ta tag i sitt träningsliv. Har kikat igenom min blogg lite och i 70 % utav inläggen så har jag skrivit att NU ska jag ta tag i mitt liv och börja träna "på riktigt". Så ska man bara behöva skriva en gång i hela sitt liv, inte en gång i veckan, typ varannan dag. Det tycker jag i alla fall. Men vad är det då som gör att jag inte kan ta tag i mitt liv? Jo, LATHET. Jag är en tjock, fet och lat gris.

Det där kändes bra.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och dra till gymmet och bränna fett!

Kommentarer
Postat av: eveliiina

älksooo minns. Träna så mycket så det är kul Vist det är kul att träna, men liksom lagom som man riktigt längtar till nästa, sätt stopp för dig själv om du vill träfa 4 dagar irad, tänk istället. om jag tränat 2 väntar någon dag längtar jag mer till nästa... ikke sant? Kan berätta att jag & träning inte riktigt funkar än här då jag är på "semster",.. men lite promenader då & då blir det. Vardags lätt ;) ta hand om dig

2010-09-08 @ 19:37:23
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/
Postat av: lovan

du är en tjock kossa

2010-09-08 @ 20:19:27
Postat av: En vän

Du är fin som du är! jag gillar inte när du säger så om dig själv! <3

2010-09-13 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0