...

Dagen har varit bra, varit ute och kört bil i hela norge känns det som och handlat MASSA mat. Ätit supergod grönsakssoppa till middag. Är nu trött som en gris. Ligger redan i sängen. Eller kanske ska säga att jag har legat här i 2,5 timme redan, varav jag har sovit i 1,5 timme. Allt står inte rätt till med mig känns det som.. min näsa, mitt huvud, mitt öga gör ont. Plus att jag har träningsverk och saknar en person så mycket att jag bara skulle kunna gråta.. kunde ju inte bli mycket bättre. Känner mig som världens minsta på denna jord. Ska dra täcker över huvudet nu och vänta på bättre tider.



Av någon anledning så måste jag lyssna på den här gamlingen när allt inte är som det ska...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja jag och Emilia funderar på att starta eget :)

2010-09-09 @ 21:55:29
URL: http://cissinorlander.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Linnea vill hoppa ner i din säng och mysa tillsammans, hahahah låter fel, men fett ensam i min säng här nu med.. blä <3<3 vi är starka nya tag imorgon :) krya på dig

2010-09-09 @ 23:05:53
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0